Skip to content
Λιγότερο απο 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Στο Μαξίμου οι κτηνοτρόφοι για συνάντηση με Μητσοτάκη – Στο επίκεντρο το μέλλον του κλάδου | ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Λίγο πριν τις 13:00 έφτασε στο Μέγαρο Μαξίμου αντιπροσωπεία κτηνοτρόφων, προκειμένου να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ανοίξει με τον αγροτικό κόσμο μετά τις πρόσφατες κινητοποιήσεις. bing news pelop whatsapp Pelop

Το πρωτότυπο άρθρο https://pelop.gr/sto-maximou-oi-ktinotrofoi-gia-synantisi-me-mitsotaki-sto-epikentro-to-mellon-tou-kladou/ ανήκει στο Ειδήσεις και νέα τώρα – Πάτρα Ελλάδα – Pelop.gr .