
Κλειστό παραμένει ακόμα το ΟΣΔΕ του 2026, μια διαδικασία που έως ότου τεθεί σε πλήρη λειτουργία, αποδεικνύεται απαιτητική.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου, όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες του Agronewsbomb, πραγματοποιήθηκε -όπως άλλωστε είχαμε προαναγγείλει τις προηγούμενες ημέρες- μια συνάντηση μεταξύ εκπροσώπων της ΑΑΔΕ, που χειρίζεται το έργο και γεωτεχνικών από το ΓΕΩΤΕΕ.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, θα γίνει ακόμα μια παρουσίαση της νέας εφαρμογής, κάποια σημεία της οποίας θυμίζουν την εφαρμογή που χρησιμοποίησε το δημόσιο πριν λίγα χρόνια. Το ζητούμενο, πλέον, δείχνει να είναι οι διαλειτουργικότητες. Στη συνάντηση έγιναν επισημάνσεις. Διαπιστώθηκε πως υπάρχουν όλα τα απαιτούμενα πεδία και αυτό είναι πολύ θετικό. Παράλληλα, έγινε αναφορά σε σχέση με τις βάσεις των ΚΑΕΚ, τη μεταφόρτωση των παλιών αγροτεμαχίων κ.λπ. Σημαντικό είναι ότι έχουν γίνει βήματα για συσχέτιση της εφαρμογής με τη νέα ΚΑΠ και τα όσα προβλέπει, ενώ κανείς δεν μπορεί να παραβλέψει ότι υπάρχει σαφώς καλή θέληση εκ μέρους όσων χειρίζονται το έργο.
Αυτό που θα έχει σημασία, όπως είπαμε και προηγουμένως, είναι οι διαλειτουργικότητες, αλλά και να ανακοινωθεί επίσημα πότε θα καταστεί εφικτό να ανοίξει το σύστημα. Σημειωτέον ότι την ερχόμενη Πέμπτη, αναμένεται ακόμα μια παρουσίαση, πάλι σε εκπροσώπους του ΓΕΩΤΕΕ, αλλά και της ΕΘΕΑΣ, με την ελπίδα να ανακοινωθεί το σχετικό χρονοδιάγραμμα για την πλατφόρμα.
